BOTOKS

Uygulamaları

botoks tedavileri

"Özellikle yüzünüzde ortaya çıkan kırışıklıkların tedavisi ve önlenmesinde en etkili ameliyatsız estetik uygulamalarından birisi botoks tedavileridir. İşlem süresi yaklaşık 10 dakikadır ve hastalar uygulama sonrası hemen normal hayat aktivitelerine dönebilirler. Etkinin sürekli olabilmesi için senede 2-3 uygulama gerekir."

Dr. Can Çınar

BOTOKS:kırışıklıkların önlenmesi ve tedavisi

Alın, kaş arası, göz kenarları (kaz ayakları) dudak üzeri ve ağız çevresi mimik kaslarının etkisiyle kırışıklıklardan en sık etkilenen bölgeler arasında sayılabilir. Bazı yapısal ve ırsi faktörler yüz bölgesi kırışıklıklarının erken yaşlarda ortaya çıkmasın neden olabilmektedir.

Botoks nedir?

Estetik botoks uygulaması botulinum toksin tedavisindeki en son gelişmedir. Botulinum Toksin A, Clostridium Botulinum adlı bakteriden elde edilen bir

"Botoks tedavileri uygulama süresi kısa ve konforlu uygulamalardır. Tecrübeli ve deneyimli ellerde uygulandığında kişinin isteklerine cevap verebilecek doğal ve aynı zamanda çarpıcı sonuçlar elde etmek mümkünür..."

ilaçtır.1980’lı yılların başlarından beri birçok hastalığın (şaşılık, tik, felçli hastalardaki kas spazmları, migren gibi) tedavisinde kullanılan botox, estetik etkilerinin keşfedilmesiyle son on yıldır bu alanda da başarıyla uygulanmaktadır.

Botox Uygulaması Sonucu Beklenen Etki Nedir?

Mimik kaslarının kasılması sonucu yüzde ortaya çıkan dinamik çizgilenmeler en sık göz kenarları, alın, kaşlar arası, ve ağız çevresinde görülür. Göz kenarları ve alındaki çizgilenmeler yaşlı ve yorgun bir görüntü oluştururken kaş arasındaki çizgiler kızgın, ağız çevresindeki çizgiler ise üzgün bir ifadeye neden olur.
Kişinin ihtiyacına göre doğru planlanmış bir botox uygulaması sonucunda yaşlı, yorgun, kızgın ve üzgün görünüm yerine, daha genç , kırışıksız, dinlenmiş ve sakin bir ifade elde edilebilir. Botoks uygulanmayan yüz kasları normal kasılmalarını sürdüreceğinden yüz ifadesi korunmuş olur.
Botox, yaşlanma, güneş hasarı, mimik kaslarına bağlı olmayan derin ve yerleşmiş kırışıklıklar, cilt sarkmalarında etkili olmaz. Bu gibi durumlarda istenilen sonuca ulaşabilmek için botox uygulamasını dolgu, cilt gençleştirme ,cilt sıkılaştırma tedavileri, kaş kaldırma, boyun ve yüz germe ameliyatlarıyla kombine etmek gerekebilir.

Botoks: uygulama alanları

Botox Nasıl Uygulanır?

Çok ince uçlu bir iğne ile yüzde kırışıklığa neden olan kasların içine birçok noktada enjeksiyon yapılarak uygulanır. Botox uygulaması ağrılı bir işlem değildir. Ancak uygulama sırasında hafif bir acıma ve yanma hissedilebilir. Sedasyon veya lokal anestezi gerektirmez. Uygulama süresi yaklaşık 10 dakikadır. Uygulama sonrası normal günlük aktivitelere veya işe hemen dönülebilir. Araba kullanılabilir. Etki uygulamadan 48-72 saat sonra başlar. 10-15. günlerde en yüksek düzeye ulaşır. Etki genellikle 4-6 ay sürer. Senede 2 veya 3 uygulama gerektirir. Uygulama bölgelerinde hafif geçici kızarıklık ve şişlikler görülebilir. Makyajla çok rahat kapatılabilir. Kendiliğinden düzelir. Bazı kişilerde uygulama sonrasında ilk hafta hafif başağrısı görülebilir.Nadiren enjeksiyon yapılan noktalarda küçük morluklar oluşabilir. Çok daha nadir olarak gözkapağı düşüklüğü oluşabilir. Bu durum 3-4 haftada kendiliğinden düzelir.

Kombine Uygulamalar: botoks ve dolgu maddeleri enjeksiyonu

Botoks enjeksiyonlarının diğer estetik tedavi yöntemleri ile kombinasyonu çok daha etkili bir gençleştirme ve çarpıcı sonuçlar yaratır. Bu amaçla en sık kullanılan kombinasyon botoks ve dolgu maddleri enjeksiyonlarının birlikte gerçekleştirilmesidir. Bu yöntemlere ek olarak, cildin yapısını, rejenerasyonunu ve elastikiyetini destekleyen fraksiyonel lazer ve kimyasal peeling uygulamaları da elde edilecek sonuçların çok daha üst düzeylere çıkarılmasını sağlarlar. Kombine yöntemler ile yüz yaşlanmasının neredeyse her 3 boyutuda tedavi edilebildiğinden görülen etki çok çarpıcı boyutlara ulaşabilmektedir.

İletişim

Botoks tedavileri ya da diğer ameliyatsız güzellik uygulamaları hakkında detaylı bilgi ya da randevu almak için0(212) 375 65 65 ve 444 0 436 numaralı telefonları arayabilirsiniz. Randevu talepleriniz için webrandevu formunu da doldurabilirsiniz. Konu ile ilgili aklınıza takılan soruları iletişim formunu doldurarak sorabilirsiniz.

DİĞER ESTETİK CERRAHİ ve ESTETİK TEDAVİ UYGULAMALARI